U razdoblju od 2. do 8. veljače 2025., nastavnik geografije Tomislav Golubić sudjelovao je u Erasmus+ aktivnosti praćenja rada u školi École Secondaire Notre-Dame (ESND) u gradu Namur, Belgija.
Tijekom boravka u školi domaćinu, profesor Golubić imao je priliku pratiti nastavu geografije, analizirati primjenu informacijsko-komunikacijskih tehnologija u poučavanju te usporediti različite nastavne metode. Razgovori s kolegama omogućili su mu dublji uvid u planiranje nastave, pristupe inkluziji te radnu atmosferu u učionici. Osim praćenja nastave, sudjelovao je u terenskoj i projektnoj nastavi te posjetima muzejima, čime je dodatno upoznao belgijski obrazovni kurikulum i kriterije vrednovanja.
Posebno vrijedno iskustvo stekao je kroz terensku nastavu, koja je obuhvatila istraživanje grada, obale rijeke Meuse i Sjevernog mora. Korištenjem suvremenih digitalnih alata profesor je bilježio i analizirao ekosustave, a posjet Prirodoslovnom muzeju u Bruxellesu omogućio mu je usporedbu bioraznolikosti Belgije i Hrvatske te primjenu stečenih znanja u nastavnom procesu.
Aktivnost praćenja rada pridonijela je unaprjeđenju digitalnih kompetencija, jačanju vještina za rad s učenicima s teškoćama te primjeni primjera dobre prakse i razvoju novih metoda poučavanja, posebice u području održivog razvoja i interdisciplinarnog poučavanja.
Inspiriran temom mobilnosti „Ekosustavi i njihovo očuvanje“, od ožujka do lipnja ove godine pokrenut je i projektni rad u kojem sudjeluje pedesetak grupa učenika prvih, drugih i trećih razreda prirodoslovne gimnazije. Učenici će kroz ovaj projekt pokušati dati svoju interpretaciju mikroekosustava i njegovog očuvanja. Radovi će obuhvatiti mikrosustave po klasifikaciji CORINE Land Cover bazu podataka (tzv CLC baza)o stanju i promjenama zemljišnog pokrova i namjeni korištenja zemljišta Republike Hrvatske kao i Pravilniku popisa stanišnih tipova i karti staništa iz 2021. godine.
Više o samoj aktivnosti praćenja rada te projektnim radovima možete saznati na sljedećoj poveznici.
Aktivnost praćenja rada organizirana je unutar Erasmus+ akreditacije u području odgoja i općeg obrazovanja (br. projekta 2024-1-HR01-KA121-SCH-000217439).