Dani Erasmusa u PŠVP i ove su godine bili prava avantura!

Iza nas je drugi ciklus aktivnosti unutar Erasmus+ akreditacija u području općeg odgoja i obrazovanja (SCH) te strukovnog obrazovanja i osposobljavanja (VET). Završetak tog ciklusa, ali i početak novog poglavlja naše Move’N’Learn avanture, obilježili smo sudjelovanjem u Erasmus danima i Otvorenim danima EU projekata.
Sve projektne aktivnosti i rezultati drugog ciklusa Erasmus+ akreditacije dostupni su na našim Padletima:
• SCH (gimnazija)
• VET (struka)
Tijekom Dana Erasmusa učenici i djelatnici škole sudjelovali su u interaktivnim predavanjima i radionicama koje su povezale jezike, znanost i tehnologiju, umjetnost i kreativnost, ekologiju i održivi razvoj, međunarodnu suradnju, digitalne kompetencije te inovativne metode učenja, uz istodobni razvoj timskog rada i fleksibilnog razmišljanja.

Putovali smo virtualno i stvarno – od Španjolske i Italije do Belgije i Austrije – kroz Erasmus+ mobilnosti, stručnu praksu i međunarodna natjecanja iz kemije i laboratorijskih vještina. 🔬
Na radionicama su sudionici:
• stvarali vlastite ekosustave u staklenci 🌱
• istraživali vulkane kroz jezik i znanost (CLIL metodu učenja)🌋
• uređivali školski vrt i izrađivali hotele za kukce 🦗
• razvijali održive projekte i startup ideje 📈
• vježbali fleksibilno razmišljanje, kreativno rješavanje problema i timsku suradnju 💡
• sudjelovali u interaktivnoj vizualnoj avanturi koja je povezala fiziku svjetlosti i zvuka, kreativno izražavanje i učenje engleskoga jezika 🔍
- istraživali kako bi izgledalo da Galileo koristi Twitter u interaktivnoj radionici Galileo: Science Meets Storytelling, u kojoj su kroz izradu AI stripova, osmišljavanje tweetova i debate istraživali Galileov život i suđenje, razvijajući kreativno izražavanje i korištenje engleskoga jezika u znanstvenom i argumentativnom kontekstu 🧑🔬
- mjerili smo i naš eko otisak. ♻️


Tijekom okruglog stola s koordinatoricama i razgovora sa sudionicima prošlogodišnjih aktivnosti, učenici i djelatnici imali su priliku iz prve ruke saznati sve o Erasmus akreditaciji – od postupka prijave i savjeta za pisanje kvalitetnog životopisa do detalja samih mobilnosti.
Posebno zanimljiva bila je i anketa o navikama kretanja u našoj školi – jer učenje u pokretu je misao vodilja ovog projekta!
Kako nam je bilo? Pogledajte u videu i doživite Dane Erasmusa kroz naše oči!
Osim toga, na polovici provedbe naših akreditiranih projekata, proveli smo i samovrednovanje rada Erasmus+ tima i svih sudionika uključenih u provedbu projektnih aktivnosti. Unutar svake akreditacije proveli smo dva anketna upitnika (nastavnici i učenici), provedena s ciljem prikupljanja povratnih informacija o dosadašnjem radu i napretku u ostvarivanju projektnih ciljeva, kako bismo mogli objektivno procijeniti postignute rezultate i učinkovitije planirati nadolazeće aktivnosti, a rezultati evaluacije također su dostupni na našim Padletima.



































